O reclama uluitoare
Un elev în clasa a VIII-a prezintă pe blogul lui
un clip publicitar You Tube pentru automobilul Honda Accord însoţit de informaţii pe care, spre deosebire de mulţi dintre colegii lui de generaţie, a avut răbdare să le caute.
Chiar dacă datează de 7 ani, este cel mai scump clip publicitar realizat până acum, care nu conţine nici un trucaj. În clip, diverse piese care compun maşina se pun în mişcare una pe alta, într-un joc de două minute, bazat pe legile fizicii. Filmările au durat 3 luni, deoarece abia în după 605 filmări eşuate din cauza unor disfuncţionalităţi ale lanţului de deplasări, totul a funcţionat impecabil.
Îmi îngădui să adaug că veridicitatea interacţiunii reale a componentelor provenite din două maşini dezasamblate a fost atât de des pusă la îndoială, încât celebrul site Snopes, specializat în demascarea hoaxurilor, a confirmat, în baza a numeroase documente, că
filmul nu conţine trucaje.
Din anul 1976, când a fost lansat pe piaţă automobilul Honda Accord, până în prezent, cele 8 generaţii ale vehiculului au fost vândute în două milioane de exemplare.
Etichete: Performanţe