Virale lol
Constat din ce în ce mai des că viralizarea videclipurilor din You Tube nu are nici o legătură cu valoarea artistică sau informativă a clipului, ci cu diverse gusturi adolescentine, adesea primitive, iar uneori cu preferinţa pentru stupidităţi.
Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu cuvântul „lol”, folosit intens de generaţia tânără, în special în chat, dar şi în vorbirea curentă, precizez că lol este acronim pentru expresia englezească „laughing out loud” (râzând în hohote).
Un specialist american în analiza mesajelor cu răspândire largă pe internet a selectat
198 de virale Web LOL.
Pentru că viralele nu sunt aşezate în vreo ordine, vă supun atenţiei câteva:
- Deosebit de stupid mi se pare videoclipul
Cel mai bun mod de a distruge un telefon vechi care a avut parte de aproape 13 milioane de vizualizări, iar cei care îl apreciază sunt de două ori şi jumătate sunt de două ori şi jumătate mai mulţi decât cei cărora nu le-a plăcut;
- Cel mai mare număr de vizualizări pe care l-am întâlnit vreodată pe You Tube (peste jumătate de miliard) îl are videoclipul
Charlie mi-a muşcat din nou degetul, cu doi copii, e drept, simpatici. Evenimentul central al videoclipului e anunţat în titlu;
- Celebrul grăsan caraghios care a lansat clipul
Numa Numa, folosind piesa „Dragostea din tei” interpretată de grupul O-Zone, s-a îmbogăţit, a devenit vedetă şi fenomen al internetului. Deşi pe YouTube figurează doar două zeci de milioane de vizualizări, BBC aprecia la sfârşiţul anului 2006 că Numa Numa atinsese 700 de milioane de vizualizări pe numeroase surse care au preluat videoclipul.
-
Un clip de doar 35 de secunde în care o mămică arătoasă se amuză pentru că şamponul ei de păr miroase urât a reuşit să ajungă la aproape 150 de milioane de vizualizări, datorită imaginii iniţiale de prezentare care sugerează altceva.
Etichete: Fara eticheta