Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
Probabil fiecăruia dintre noi i s-a întâmplat să constate că o tranzacţie pe care o efectuează cu cardul la un comerciant sau la bancomat eşuează. În general, acceptăm cu candoare reluarea manevrei. În perioada de început a utilizării cardurilor la noi, mi s-a întâmplat să mi se scadă din cont de trei ori suma datorată pentru un plin de benzină. De atunci cer comercianţilor să-mi predea bonul pe care scrie că tranzacţia nu a fost efectuată şi îl păstrez până la prima verificare a contului. Aflu acum că sunt cazuri în care te poţi trezi cu cardul golit atât la tranzacţiile eşuate la comercianţi cât şi la cele eşuate la bancomate, în momentele în care sistemele informatice ale băncilor funcţionează defectuos. Încă o informaţie: nu toţi deţinătorii de carduri ştiu că unele hoteluri şi companii de închiriat maşini din străinătate blochează o sumă semnificativă pe card pe care nu o puteţi folosi, în general, o lună de la plată.
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.