Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
În general, nu sunt mulţi tineri amatori de muzică clasică. În schimb destui apreciază clipurile publicitare reuşite. Probabil, acesta este motivul pentru care orchestra simfonică din oraşul german Dortmund s-a implicat într-un clip publicitar remarcabil care prezintă influenţa benefică pe care o are muzica simfonică ascultată de vaci asupra calităţii şi cantităţii laptelui produs de ele. Informaţia culeasă de pe blogul dedicat creaţiei publicitare care prezintă clipul şi informaţia, alături de numeroase alte surse, dovedeşte că popularitatea laptelui şi a concertelor orchestrei din Dortmund au avut un succes semnificativ ca urmare a difuzării clipului. De altfel, studiile cercetătorilor au demonstrat că muzica relaxantă, spre deosebire de muzica gălăgioasă şi ritmată, are un efect benefic asupra producţiei de lapte a vacilor. BBC se referă la acest fapt, remarcând succesul obţinut prin difuzarea Simfoniei Pastorale de Beethoven.
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.