IPadul si snobismul
Una din cele mai interesante publicaţii româneşti este (după părerea mea)
Corso, o revistă săptămânală de cultură urbană, distribuită în cinci dintre marile oraşe din Ardeal şi Banat: Braşov, Cluj, Sibiu, Timişoara şi Târgu Mureş, cu redactori şi colaboratori din toată ţara şi din câteva oraşe importante ale lumii.
Articolele abordează o gamă foarte variată de subiecte.
Pentru exemplificare, vă voi semnala un text care iese din paleta uzuală a publicaţiilor noastre de cultură, în care latura umanistă este predominantă:
Tăbliţe-gadget şi bătălia low-cost, tratează un subiect tehnologic de mare actualiate, abordându-l bine documentat, din unghiuri diverse, uneori şocante, care nu neglijează aspectele economice şi sociale ale loviturii de marketing prin care calculatorul tablet iPad a permis companiei conduse de Steve Jobs să devanseze capitalizarea Microsoftului.
Celor care nu au timp să răscolească publicaţia, îmi permit să le atrag atenţia asupra unei corespondenţe din New York care abordează foarte succint unele
diferenţe de mentalitate dintre noi şi greci şi asupra unui reportaj surprinzător din
satul natal al Hertei Muller.
Etichete: Internet-IT, Mass media la noi