Hoinar pe web
    Site-uri care mi-au atras atentia


TRANSLATE MY BLOG IN ENGLISH OR INTO DIFFERENT LANGUAGES

duminică, mai 09, 2010
  Cum stati cu stresul?

O domnişoară din Cluj, care urmează să devină specialist în publicitate, pe care îndrăznesc să v-o prezint în fotografia culeasă de pe Facebook, mi-a propus într-un e-mail (adresat cu siguranţă şi altor bloggeri) să o sprijin într-o campanie socială cu tema "Stresul şi efectele lui". În mesaj domnişoara nu se referă la ceva concret, dar presupun că este vorba de Take it easy, o treabă drăguţă dar cu conţinut modest, în care lipsa unui specialist în domeniu se simte din plin.
Pe de altă parte îi sunt dator tinerei pentru că, atrăgându-mi atenţia asupra faptului că stresul a devenit la noi o chestiune acută, mă determină să acord atenţie temei, referindu-mă la informaţiile oferite de cei ce cunosc domeniul. Totodată sunt gata să-i susţin campania, cu modestul sprijin pe care îl pot oferi linkurile mele, dacă aceasta va avea o evoluţie pozitivă.
În consecinţă, încep prin a vă propune un test întitulat „Cât de stresat eşti” pe care l-am cules de pe un site românesc dedicat sănătaţii şi care mi se pare mai bine gândit decât cel de pe site-ul studentelor din Cluj.

Etichete: ,

 
Comentarii:

Anonymous Anonim a scris:
Hello. In primul rand doresc sa incep cu "multumesc" pentru faptul ca ne-ati promovat campania, mai exact ati informat lumea despre efectele negative a stresului excesiv. Aceasta era si datoria noastra iar rezultatul il cuantificam dupa numarul de vizualizari de pe site-ul nostru, dupa numarul de vizualizari de pe filmuletul postat pe youtube ( http://www.youtube.com/watch?v=yI4rRS-_kHs ),aparitiile media si chestionare aplicate unui esantion specific. Astfel stim ca oamenii au constientizat, cel putin, cat de daunator este stresul. Aceasta campanie este de scurta durata (pentru a ne incadra in termenii limita dati de scoala) iar site-ul ar fi fost cu siguranta mai 'pus la punct' daca am fi stiut sa utilizam limbajul de programare si nu sa apelam de fiecare data la o cunostinta:) ... oricum prin campania aceasta am facut inca un pas din drumul cel lung care ne conduce spre posibilitatea de a fi specialisti, credem noi. Dupa cum spuneam , in afara de promovarea online am optat si pt promovarea outdoor. Am impartit mingiute anti stres si cd-uri cu cover personalizat continand informatii despre stres. Pe facebook avem poze " take_it_easy_bgi@yahoo.com " . Las pt sfarsit o informatie care v-ar putea bucura, de pe site-ul dumneavoastra am avut cei mai multi vizitatori la noi pe site in ultimele zile . Multumim pt sprijin si TAKE IT EASY ! (G. Spaniol)
 
Blogger Sorin a scris:
Domnisoara Spaniol (Anonim),
Imi voi permite sa fiu mai dur in acest comentariu decat in postare.
Parerea mea sincera este că voi faceti doar publicitate in folosul vostru, iar comentariul e o dovada suplimentara in acest sens.
Webul e plin de actiuni mult mai utile decat a voastra.
Stiu ca publicitatea nu e sinonima cu onestitatea.
M-as bucura sa dovediti ca vreti sa faceti si ceva folositor pentru cei carora va adresati.
 
Anonymous Anonim a scris:
Ma intreb oare de ce ne-ati mai facut "publicitate" atunci daca dumneavoastra credeti cu desavarsire in ceea ce afirmati. Nu contest ca ceea ce-am facut noi nu s-ar numi SI "o metoda de a ne promova pe noi", da, mai exact LA SCOALA. Am adoptat diferite metode. Cine ne-a sprijinit sincer - bine, cine nu - asta e. Dupa cum spuneam, am primit o tema pe care trebuia s-o aplicam iar cuantificarea se facea pe baza aparitiilor in media. Ideea era VEHICULAREA idei ca stresul e nociv in cantitati mari. Evident ca lumea se poate documenta de pe net ca are de unde har domnului - dar acest lucru se intampla daca CONSTIENTIZEAZA stresul. Iar rolul nostru era acesta. Cu cat mai mult ajutor din partea "voastra" cu atat mai bine. In plus, totul s-a desfasurat la scara mica. Cu cat aveam resurse si posibilitati mai multe cu atat campania sociala era mai "UTILA" , mai "ONESTA". Noi nu ne-am milogit de nimeni . V-am prezentat problema, v-am rugat sa ne sustineti si atat. De aici decizia voastra.
Cele 600 de mingiute si 500 de CD-uri au existat si chiar s-au impartit pe strada. Da, le-am impartit pe toate. Chiar cred ca am dat dovada de seriozitate (pana la limita la care am reusit sa ajungem noi, STUDENTE anul I) . Am fi putut sa nu le impartim ca oricum nu ne verifica nimeni.
Sunt oameni si oameni - care stiu sa faca distinctie intre o campanie de informare si campanie publicitara. Unii ne-au ajutat cu placere , altii nu ne-au raspuns , altii nu au fost de acord cu strategia noastra dar ne-au ajutat - lucrul asteptat de noi. Oricum aceste remarci dure le vom tine minte, convertindu-le in mesaje constructive iar data viitoare vom hoinari pe web cu mai multa atentie.
Promovarea imaginii noastre nu a fost deloc intensa precum promovarea temei acestei campanii executata de 3 studente novice (respectiv echipa BGI).Ca dovada, imi permit sa ma semnez la fel, G. Spaniol "Aonim" .
 
Anonymous Anonim a scris:
* "Anonim"
 
Trimiteți un comentariu

<< Înapoi la Blog
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice, enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.

Blog abandonat (poate temporar):
Bolile televiziunii

Mă puteţi contacta prin e-mail prin intermediul adresei web:
http://scr.im/hoinarpeweb
care evită spamurile automatizate.
Mă puteţi găsi şi pe TWITTER
Ca să primiţi prin e-mail actualizările la blog

prin FeedBlitz


ABONEAZĂ-TE LA RSS

CAUTĂ UN SUBIECT ÎN BLOG


în Hoinar pe web pe Web
PageRankGoogle PageRank
DESPRE VIZITATORI

SCRISE RECENT

ARHIVA
august 2005 / septembrie 2005 / octombrie 2005 / noiembrie 2005 / decembrie 2005 / ianuarie 2006 / februarie 2006 / martie 2006 / aprilie 2006 / mai 2006 / iunie 2006 / iulie 2006 / august 2006 / septembrie 2006 / octombrie 2006 / noiembrie 2006 / decembrie 2006 / ianuarie 2007 / februarie 2007 / martie 2007 / aprilie 2007 / mai 2007 / iunie 2007 / iulie 2007 / august 2007 / septembrie 2007 / octombrie 2007 / noiembrie 2007 / decembrie 2007 / ianuarie 2008 / februarie 2008 / martie 2008 / aprilie 2008 / mai 2008 / iunie 2008 / iulie 2008 / august 2008 / septembrie 2008 / octombrie 2008 / noiembrie 2008 / decembrie 2008 / ianuarie 2009 / februarie 2009 / martie 2009 / aprilie 2009 / mai 2009 / iunie 2009 / iulie 2009 / august 2009 / septembrie 2009 / octombrie 2009 / noiembrie 2009 / decembrie 2009 / ianuarie 2010 / februarie 2010 / martie 2010 / aprilie 2010 / mai 2010 / iunie 2010 / iulie 2010 / august 2010 / septembrie 2010 / octombrie 2010 / noiembrie 2010 / decembrie 2010 / ianuarie 2011 / februarie 2011 / martie 2011 / aprilie 2011 / mai 2011 / iunie 2011 / iulie 2011 / august 2011 / septembrie 2011 / octombrie 2011 / noiembrie 2011 / decembrie 2011 / ianuarie 2012 / februarie 2012 / martie 2012 / aprilie 2012 / mai 2012 / iunie 2012 / iulie 2012 / august 2012 / septembrie 2012 / octombrie 2012 / noiembrie 2012 / decembrie 2012 / ianuarie 2013 / februarie 2013 / martie 2013 / aprilie 2013 / mai 2013 / iunie 2013 / iulie 2013 / august 2013 / septembrie 2013 / octombrie 2013 / noiembrie 2013 / decembrie 2013 / ianuarie 2014 / februarie 2014 / martie 2014 / aprilie 2014 / mai 2014 / iunie 2014 / iulie 2014 / august 2014 / septembrie 2014 / octombrie 2014 / noiembrie 2014 / decembrie 2014 / ianuarie 2015 / februarie 2015 / martie 2015 / aprilie 2015 / mai 2015 / iunie 2015 / iulie 2015 / august 2015 / septembrie 2015 / octombrie 2015 / noiembrie 2015 / decembrie 2015 / ianuarie 2016 / februarie 2016 / martie 2016 / aprilie 2016 / mai 2016 / iunie 2016 / iulie 2016 /


Creative Commons License
Hoinar pe web de Sorin este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-Distribuire în condiţii identice 3.0 România.
Who links to my website?

ŞTIRI-INFORMAŢII



Ziarul