Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
Un prieten mi-a atras atenţia asupra unui blog românesc. E vorba de un blog corporatist atipic pentru noi. Orice corporate blog este un instrument de marketing. La noi, majoritatea bloggerilor din această categorie se simt obligaţi să-i înveţe pe alţii cum să procedeze pentru a avea succes. Puţini dau sfaturi utile. Mulţi îşi dau importanţă. Blogul amintit mai sus conţine evident o componentă de marketing, dar este atrăgător pentru restul conţinutului său. Mă simt obligat să precizez că prietenul meu care a remarcat blogul este un specialist reputat, stabilit de mult timp într-o ţară invidiată chiar şi în occident. Deduc că şi el consideră blogul ieşit din comun.
Neavând contacte în domeniul investiţiilor în construcţii, habar n-am care sunt performanţele companiei din Cluj, dar îndrăznesc să vă propun să parcurgeţi blogul, cu convingerea că nu vă veţi plictisi, indiferent care este domeniul Dumneavoastră de activitate. Un post se referă, de exemplu, la cele cele mai bizare hoteluri din lume.
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.