Site-uri care mi-au atras atentia
TRANSLATE MY BLOG IN ENGLISH OR INTO DIFFERENT LANGUAGES
O eroare amuzanta si respectarea clientului
Probabil că mulţi dintre noi au constatatat că la unele servicii telefonice de relaţii cu clienţii şi cu publicul în general (call centers) se simte o îmbunătăţire semnificativă în România. Din acest punct de vedere, 930 de la Romtelecom poate servi ca exemplu.
Sunt, în continuare, de proastă calitate majoritatea serviciilor administraţiei publice, cele de la Electrica, de la Poştă şi de la unele bănci (eu am avut parte de explicaţii stupide la Bancpost şi am văzut multe nemulţumiri ale altora în relaţia cu alte bănci).
În acest context mi se pare amuzantă
o eroare care dovedeşte că în lumea civilizată o reclamaţie a unui client este considerată o prioritate. Este surprinzătoare consecinţa faptului că un slujbaş de la Microsoft care a primit o reclamaţie a scris din greşeală la termenul de rezolvare anul 08 în loc de anul 98 (errare humanum est), dar important este promisiunea a fost respectată.
Pe de altă parte este îngrijorător că procedurile automatizate ale unor operaţii de acest gen tind să elimine verificarea de către om a serviciului care trebuie asigurat.
Etichete: Fara eticheta
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.