Probabil că dacă nu ar purta marca Google, unele din produsele companiei multimiliardare ar fi băgate în seamă de foarte puţini oameni.
Practic,
Google Moon,
Google Mars sau
Google Reader nu oferă nimic deosebit, deşi sunt probabil mai cunoscute decât
Answers sau
Atlapedia, care conţin o mulţime de informaţii deosebit de utile pentru foarte mulţi internauţi.
Pentru ca să fiu şi eu în pas cu moda, vă prezint câteva produse pentru googlemaniaci:
-
Google Cheat Sheets prezintă, în două pagini pdf, informaţii ample despre companie, lista tuturor uneltelor şi serviciilor Google, cu adresele de accesare, domeniile Google, blogurile oficiale şi o mulţime de indicaţii pentru optimizarea metodelor de căutare. Fiind un document pdf, este mai puţin comod, dar mai complet decât
Simply Google pe care vi l-am prezentat cu o sătămână în urmă;
-
Googlism oferă cele mai răspândite propoziţiuni care răspund la întrebările cine este, ce este, unde este , când este, cu referire la o persoană, un obiect, un fapt, un loc etc.
-
Google Fight este un joc care compară numărul de rezultate ale unei căutări cu Google pentru doi termeni. Astfel, de exemplu, Traian Băsescu este învingător în bătălia googlistică cu Călin Popescu Tăriceanu cu 1.550.000 de rezultate faţă de 712.000 de rezultate.
Probabil că, în cazul femeilor, Google ţine seamă şi de aspectul exterior, pentru că Elena Udrea o surclasează net, cu 158.000 de rezultate, pe Mona Muscă – 98.900 de rezultate şi pe Norica Nicolai – 81.600 de rezultate.
Interesant este că într-un clasament googlistic al unor mari companii de soft, Microsoft este urmat de Yahoo, Google adjudecându-şi doar locul 3.