Mintea de ceai si generatorul publicitar
Categoria
păreri-informaţii-glumeAzi dimineaţă, m-am nimerit în vizită la o
domnişoară care m-a fermecat cu o selecţie de imagini deosebit de interesante, culese din ungherele lumii largi a webului. Nu ştiu dacă gustul ei deosebit este de natură epistemologică cum susţine ea sau dacă îşi are originea în
practici zen, aşa cum sugerează cuvintele “minte de ceai” din URLul sitului, dar mi-ar plăcea ca Irene să devină proprietara unei galerii de artă.
Când eram pe cale să mă îndrăgostesc de ea, m-a dezamăgit cumplit (vă povestesc mai jos), aşa că am limitat selecţia de imagini pe doar la fructe şi conserve, fără bijuterii.
Urmează dezamăgirea.
Aveam la păstrare în congelatorul meu de linkuri (modelul Myweb, produs de Yahoo) un
generator de sloganuri publicitare pe care voiam să vi-l ofer cândva. Generatorul brodează o frază publicitară impecabilă în jurul cuvântului pe care i-l propuneţi.
Eu i-am oferit cuvântul “hoinar” şi mi-a răspuns, printre altele:
- See the Hoinar, Feel the Shine.
- If Only Everything in Life was as Reliable as a Hoinar.
- You've Got Questions. We've Got Hoinar.
Vă rog să folosiţi cu încredere generatorul.
Cred că domnişoara de care vorbeam mai sus mi-a străpuns Firewall-ul sau mi-a citit gândurile în ceaiul ei budist, pentru că, în cursul dimineţii de azi, a părăsit brusc lumea imaginilor şi s-a oprit exact la generatorul
meu de sloganuri.
Chiar dacă sunt indignat de fapta
ostrogotei, vă asigur că e o plăcere să-i parcurgi
blogul.