Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
Un spot publicitar savuros, realizat recent de Leo Burnett-Franţa, se înscrie în disputa dintre cei care vor să vadă totul digitalizat şi adepţii hârtiei.
Povestea lui A. Pleşu a circulat pe mail. E bine că netul a păstrat-o. Am recitit-o cu plăcere. Revenind la filmuleţ, după ce te amuzi, rămâne tristeţea. Hârtia va fi necesară doar la budă?
La noi, în lipsa unei reciclări civilizate, hârtia înseamnă defrişări. Am aflat cu surprindere că în superdigitalizata Americă, cutiile poştale sunt şi acum pline cu reclame pe hârtie. Cum noi preluăm de acolo în special ce e dăunător, Cora, Real, Carrefour etc. ne vor bombarda probabil în continuare cu broşuri publicitare, chiar şi după moartea printului jurnalistic. După părerea mea, cărţile pe hârtie nu vor dispărea prea curând.
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.