Site-uri care mi-au atras atentia
TRANSLATE MY BLOG IN ENGLISH OR INTO DIFFERENT LANGUAGES
Publicitate şi erotism
Majoritatea specialiştilor în domeniul publicităţii vă vor asigura că publicitatea cu tentă sexuală vinde cam orice marfă, de la produsele cosmetice la cartofi.
Fără să fiu specialist în advertising, îndrăznesc să zic că sexul poate atrage atenţia asupra spotului, dar nu întotdeauna şi asupra mesajului publicitar.
Am remarcat
o postare de pe un blog românesc care prezintă o reclamă televizată pentru apa minerală Perrier, interzisă în Franţa cu vreo 35 de ani în urmă, alături de reluarea temei astăzi, fără vreo restricţie, dar cu altă nuanţă.
S-ar putea să greşesc, dar în clipul de acum 35 de ani componenta sexuală e surprinzătoare dar pune în evidenţă subiectul la care se referă reclama, în timp ce în noul clip mâna rămâne cheia subiectului, erotismul este pregnant şi tratat interesant, dar componenta publicitară este mai puţin evidentă. Ori rostul reclamei e să vândă marfa nu doar spectaculozitatea.
Etichete: Bizarerii
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.