Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
Un articol din revista Capital, care constată că 95% din internauţii români folosesc Google ca motor de căutare, ne propune să băgăm în seamă, atunci când căutăm informaţii cât mai recente, şi alte 3 motoare de căutare mai puţin cunoscute: Collecta, Kosmix şi Hunch. Hunch se prezintă ca un motor care vă ajută să luaţi decizii, prezentându-vă diverse telefoane, soiuri de brânză (nu vă aşteptaţi să găsiţi produse Albalact), automobile sau 49 de aplicaţii Google printre care, alături de cele pe care le cunoaşteţi, s-ar putea să descoperiţi unele mai puţin celebre care v-ar putea fi de folos. Cum încercarea moarte n-are…
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.