Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
Ziarul francez Le Monde observă că, în Franţa, informaticienii, producătorii de echipamente electronice şi fabricanţii de telefoane mobile se concentrează, în actualele condiţii de criză, către un segment depiaţă destul de neglijat până acum: vârstnicii. Statisticile arată că penetrarea telefoniei mobile în rândul persoanelor de peste 60 de ani este de 50%, faţă de 100% pe ansamblul populaţiei (mulţi au două telefoane). Preţuri reduse, acces simplificat, texte mai vizibile, taste mai mari, sonerii mai puternice caracterizează aparatele adresate oamenilor în vârstă. Au început să apară chiar firme specializate în aparataj adaptat pentru această piaţă de nişă. Probabil că fenomenul se extinde şi în alte ţări în care pensionarii au un nivel de trai mai ridicat decât la noi.
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.