Check out this page in {0} translated from {1}translated fromOriginal:Translated:Automatic translation powered by Microsoft® TranslatorStart translatingStop translatingCloseClose and show original pageSelect
The New York Times ne atrage atenţia asupra motorului de căutare ChaCha care dispune, în afară de răspunsurile obţinute prin algotritmi de căutare, de o variantă în care răspunsurile sunt date de oameni. Pentru cei care preferă să primească informaţii de la operatorii serviciului, întrebarea se pune la telefonul mobil (în Statele Unite) iar răspunsul se obţine prin SMS, în maximum 3 minute.
Deocamdată serviciul este gratuit, dar fondatorul sistemului, care se bazează pe faptul că 20% din americani folosesc telefonul mobil pentru a accesa internetul, apreciază că va introduce răspunsuri prin voce şi că va taxa serviciul cu 5-10 dolari pe lună pentru un număr nelimitat de întrebări.
Pentru că atunci când scormonesc, de voie, de nevoie, universul webului, dau peste multe chestii simpatice,
enervante, interesante, uimitoare sau utile, parcă ar fi bine să spun câte ceva despre cele care mi se par ieşite din comun.