Banc(post)ul cu telefonul clientului.
Categoria
păreri-informaţii-glumeAm vrut să inaugurez, pentru acest post o nouă categorie tematică numită “batjocura”. Ca să nu fiu tentat să mă concentrez pe subiecte antipatice, am renunţat, deocamdată.
Printre alte titluri pe care le deţin este şi cel de client la Bancpost. In această calitate, am vrut să obţin o informaţie şi intrând pe situl băncii, am dat de un link numit elegant
"telefonul clientului", cu 29 de numere disponibile în Bucureşti. Am sunat la 3184151, telefonul clientului de la principala unitate Bancpost din Bucureşti, numită “Reprezentanţă”. A sunat ocupat vreo jumătate de oră, după care am prins legătura şi am primit un ton de fax.
O fi vreo încurcătură, mi-am zis şi am ales numărul clientului 3184292, de la sucursala Unirii, una din unităţile mari. Am prins legătura după numai 10 minute, iar răspunsul a fost tot ton de fax..
Prin extrapolare, presupun că telefonul clientului e o metodă prin care Bancpost îşi bate joc de clienţi.
Adaug la această informaţie penibilă, încă una: cu vreo două luni în urmă, timp de cca 4 ore, întreg sistemul informatic de la Bancpost a căzut, blocând toate serviciile bancare şi toate bancomatele.
Halal bancă!